ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۲
  • ۰

فکر نمیکردم یکی یه روزی این حرف رو بهم بزنه...

قطعا من اگر توی تمام زندگیم بخوام درست ترین انتخابم رو بگم ،میگم رفتن توی رشته ی ریاضیه...

+حرفه شاید حق بود،ولی خیلی حق بدی بور...


پی نوشت:عنوان خوشبختانه هیچ ربطی به پست ندارد...

#موقت

یاعلی...

  • ۹۴/۰۵/۰۸
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۱۲)

خب عقل حکم میکنه برای پست موقت نظر نگذاشتن :دی
پاسخ:
بت میگما...:دی
  • آلبرت کبیر
  • تو نمیتونی دو دقیقه آروم بگیری ؟؟؟
    پاسخ:
    شما تواین مدت اروم نشستن رو جزء توانایی های من دیدین اصن؟؟؟:دی
  • فاطمه صادقی
  • امروز میریم مراغه:(
    جمعه برگردیم قراره انتخاب رشته کنم...
    انتخابت خوب شه ایشالا:***
    پاسخ:
    خوبه که:)
    برو دلت واشه
    تازه اب وهوام خوبه اونجاها:)
    توعم خیلی:)
    سفر بی خطر بالام جان
    انتخاب ها در زندگی برای نشان داده شدن ضعف هایمان به خودمان است...
    در گیر و داد زندگی رشد کنید...
    پاسخ:
    ترجیح میدم با زندگیم کل بندازم تا ازش لذت ببرم :/
    پس این حدیث هدیه به شما و خواهش می کنم زیاد روش فکر کنید:
    از امیرالمومنین امام علی (علیه السلام):
    تذل الأمور للمقادیر حتی یکون الحتف فی التدبیر
    امور، رام شده ی مقدرات اند به اندازه ای که در چاره اندیشی برای امور، نابودی و مرگ خواهد بود.
    نهج البلاغة/حکمت ها
    بله، انسان باید تلاش کند، اما بداند که زمینه ی رشد او را ربّ او(خدای متعال) معین می کند. به عبارتی زمین چمن فوتبال را دیگری معین می کند، تو بازیکنی و در هر زمینی، خوب یا بد، باید عالی ترین بازی ممکن را به نمایش بگذاری... فکر کنید...
    پاسخ:
    بله
    ممنون:)
  • فاطمه صادقی
  •   چی رو باز گفتم؟؟؟
    فرشته.باید یه چیزایی رو بت بگم:(
    پاسخ:
    هوم؟؟؟
    بگو بگو
    اسمس بده
    :|:|:| رشته ریاضی:|:|:|:|:|


    پاسخ:
    اوهوم^___^
  • ✿شمیم زندگی✿
  • رشته ریاضی خوبه توکنکورهم راحت میشه رتبه اورد......تجربی هم خوبه فقط توکنکورنمیشه رتبه عالی اورد:|
    پاسخ:
    اوصیکم به خوندن دیفرانسیل :))
    درس خوندن سخته
    واسه همممه :))

    واسه ی اون یکی کامنتتونم من فعلا قصدهمچین کاری ندارم :) ولی اگرتصمیم برانجامش شد حتما:)
    ببخشید تاییدش نمیکنم
  • ✿شمیم زندگی✿
  • باتبادل لینک موافقید؟وبمودنبال میکنید وبتون رودنبال کنم؟
  • دختر انـ ـار
  • دیگه هیچی نمیگم بت اصلا :(
    پاسخ:
    :))
    من عاشقتما:))
    خودتم خوب میدونی
  • ✿شمیم زندگی✿
  • فقط تجربی:)
    پاسخ:
    :))
    کل بندازیم ینی؟؟؟
    دم ِ بر و بچ ریاضی گرم !
    پاسخ:
    اصن پرچممون بالاس :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">