ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۲
  • ۰

ما4نفر ها...:)

ماها 4نفریم

توی 18سال زندگیم ما 4 نفر بودیم و فقط خود 4نفرمان بودیم

وقتی باباماموریت بود و ما تنها بودیم یاوقتی مامان و بابا مجبوربودند بروند و مادرجون میامد پیش ما دلمان قرص بودکه ما4نفریم

حتی خیلی وقتها که تنهابودم و شب باید میرفتم خانه ی یکی ازدوست ها که تنها نباشم میدانستم ما 4نفریم وبالاخره این تنهایی تمام میشود

وقتی که سر"عین" نق میزدم که من همیشه تنهاعم وهمان شبش حالم بد شد وهیچکس نبود و باید بعدازدرس خواندنم میرفتم خونه ی یکی ازدوستهاکه تنها نباشم هم میدانستم ما4نفریم و من بدون ان 3نفر هیچ هیچم و تادوروز باید صبرکنم وحال بدیم راتحمل کنم چون باز هم ما4نفرمیشویم

حالا هم ما4نفریم :)

حالا که"ح" جانکم داردمیرودپی زندگی اش و یک نفردیگر به ما4نفر اضافه شده و باید خانواده ی5نفری راقبول کنم بازهم معتقدم ما4نفریم وهیچ چیز نمیتواند ما4نفر رابه یک عدد دیگرببرد :)

ما 4نفریم و حالا ها که هی داریم به ان روز نزدیک میشویم غصه ام میگیرد که ما داریم میشویم 3نفر و میشویم 5نفر و یک خانواده ی10نفره میشویم و باید قبول کنم که ما 10نفریم و حالا ماباید مثل خواهر و برادر باشیم

ولی واقعیتش این است که هرچه بشود ما4 نفریم...

حتی نفس"ح" جانکم هم به طوررسمی تربه خانواده ی مااضافه شود ماهنوز هم 4نفریم و من هنوز هم همان لجوج و یک دنده وغدم که حرف توی کله ام نمیرود وحرف خودم رامیزنم که ما4نفریم...:)


اصلا،چقدر خوب که ما4نفریم :)


میشه دعاشیم؟ :)


یاعلی...

  • ۹۴/۰۵/۱۵
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۹)

4نفرتان مستدام
پاسخ:
تشکرات :)
  • ✿شمیم زندگی✿
  • ایشالاکه باهرکسی هستیدتندرست وشادباشید حالایه4نفری یابیشتذ....
    پاسخ:
    ممنونم :)
    مهمانتان باشیم...
    پاسخ:
    تو عروسی؟؟؟:دی
  • نازنین-زهرا ...
  • :)
    پاسخ:
    جان جان جان ازهمه جهان
    میکشددلم پربسوی توووو
  • فاطمه صادقی
  • خوب حانیه آقای دامادم باید دعوت کنیم این پستو بخونه;)
    خواهرزن بازی درمیاری؟؟
    :)
    4+1 :))بگو حداقل:)
    بوس ب آبجی جونم:*
    خدا شما رو برای هم نگه داره..
    پاسخ:
    ای فدات شم سرمو میخوای بکنن ؟؟؟:))))
    اصن من تک خواهرزنم باییید ازاینکارا کنم
    اوووم.فکرخوبیه عا:)))
    بوووعس به خودت:)))
    دیدی توعم شوعر کنی فرشته همینکارارو میکنه عا:)))
  • دختر انـ ـار
  • فیلینگ همدردی با حال و هوای پست :(
    پاسخ:
    فیلینگ کلی مرام گذاشی خوندیش:)))
  • دختر انـ ـار
  • شمام ازین مراما بذار خب :دی
    اسماعیلی عه اونی که از هر موقعیتی سوء استفاده میکنه :))
    پاسخ:
    اقا کم خوندم؟؟؟
    ها؟؟؟
    جواب منو بده...والاع :))))

    خیلی هم خوب.
    ان شالله همه 4 نفرتون همیشه دور هم باشید و البته که روز به روز به هسته مرکزی اضافه بشه اصلا بشی 40 نفر :)
    .
    اون یا علی های آخر پست هاتون خیلی خوب بود.
    خیلی...
    حتما دعا می شید حتما
    پاسخ:
    ممنونم ممنونم :)))


      تا نگویی یاعلی رونق نگیرد هیچ کار...:)
    مام 4 نفر بودیم
    که الان شدیم سه نفرو یک نفر
    اونا رفتن دانشگاه آزاد من موندم پشت کنکور:|
    فخط گاهی خبر میگیریم از هم تو تلگرام

    میشه دعا کنم ولی خرج داره
    پاسخ:
    آخی...
    تو بهترازاونامیشی شک نکن:)

    خیلی... ای
    حیف اینجا باید حفظ آبرو کنم:))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">