ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۱
  • ۰
این دومین پستی است که امروز میگذارم وازاین موضوع خودم هم متعجبم:دی
امروز که بعدازامتحان با مامان تلفنی حرف میزدیم وطبق معمول میخندیدیم مامان خبر داد که آن اتفاقی که دوماه است منتظرشیم و این اواخر من خیلی پیگیرش بودم درست شده...
خوشحالم:)
همین...


یاعلی...
  • ۹۴/۰۹/۰۴
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۴)

خیره انشاالله:)
خوشالم ک خوشالی؛)
پاسخ:
خیره :)
موتوچکرم
خیلی هم خوب
همیشه خوشحال باشید
یاعلی :))
پاسخ:
موتوچکرم :)


علی یارتون
  • هامون هامون
  • به سلامتی
    پاسخ:
    سلامت باشید:)
    شُکر... :)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">