ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰
+:حانیه کتاب ادبیات نیاوردم
-:(بدون اینکه نگاهش کنم)خب؟؟؟
+:هیچی...بی احساس:|
__________________________
+:حانیه،فلانی رو میبینی،خیلی دوست داشتنیه
-:خب؟؟؟
__________________________
+:حانیه؟؟؟
-:بله؟
+:یبارشد بگی جانم؟؟؟
-:بگو چی میخوای بگی؟
+:توبری خونتون دلم واست تنگ میشه ها
-:خب نشه
+:حااااااااااانیه؟؟؟
-:بلههه؟؟؟خب بیکاری مگه؟؟؟
+:میدونم توعم دلت واسم تنگ میشه،نه؟
-:نه :| بیکارم مگه؟من اونجا فقط به اینکه خونمونم و پیش خونوادمم فکرمیکنم...
+:خیلی بدی
-:میدونم
+:  :||||

_________________________
+:دوست گرام
-:من



یاعلی...
  • ۹۴/۰۹/۰۵
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۷)

  • خارج ازچارچوب
  • آدمِ بی‌احساس نداریم.ولی آدمِ موودی زیاد داریم!
    پاسخ:
    اوووم...
    شاید:)
    هههه
    چقدر حال میده سربسر دوستات بزاری.
    از لذتهای خوابگاهه اصلا:دی
    جدن الآن دلم براشون خیلی تنگ میشه.
    4سال زندگی کم نبود
    پاسخ:
    :))))))))
    تو این سه ماه کلی ماجرا داشیم چهارسال چه شووود...
    :))))
    اذیتش نکن بچه رووو:|
    پس فردا میره با یکی دیگه دوز میشه تورو تهنا میزاره:|
    دل من خنک میشه اوخت:))

    پاسخ:
    مهر95که اومدی محلت ندادم میفهمی دل خنک شدن ینی چی:دی
  • بـی پـلآڪـــ ...
  • بسم الله...
    سلام
    لینکتون کردم
    مایل بودید لینک کنید

    یا علی:-)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)


    علی یارتون :)
    ای بی احساس دوست داشتنی😙
    پاسخ:
    ای فداتون :)
  • آلبرت کبیر
  • اینجا غر نزنیا :)))
    پاسخ:
    آقا؟؟؟ :)))

    چرا خوب؟؟!!! گناه دشت! :)
    پاسخ:
    چمیدونم والاع :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">