ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰
آن روز که حالم بد شد ورفتم زیر سرم
شبش که مامان زنگ زد و ماجرارا برایش گفتم،بعد ترش که زنگ زدم و مامان تا صدایم را شنید پرسید چه شده گفتم میخواهم بیایم
قرار بود هفته بعدش بروم ولی دلتنگی امان نمیداد و میگفتم الا و بلا باید همین هفته بیایم...حالا این هفته همه قرار مسافرت گذاشته بودند ومیدانستم اگربروم باز توی راهیم و رنگ خانه را نمیدیدم و قرار بود بیلیط را هم برای مقصد آنها بگیرند که بروم آنجا
ولی میخواستم بروم که یکهو...
یکهو "ح"جانکم زنگ زد که هرچی بابا دارد زنگ میزند و میپرسد وسرچ میکند تا جمعه تمام پروازها پراند...
هرچی لیست چارتر را نگاه میکردیم و اینها انگاری خدا نمیخواست این هفته بروم...
آخرش دلم که آرامتر شد،زنگ زدم به مامان و توی همان قربون صدقه های مادر دختری گفتم مامان همان هفته ی بعد...
فردای همان روز ساعت 8 صب بابا زنگ زد که برای سه شنبه ی هفته ی دیگه ساعت 3بعداز ظهر بیلیط را گرفته وازآن موقع سراز پانمیشناسم...
بعد از50 روز رنگ خانواده را وخانه ی جدید را دیدن بلاشک مزه ی نابی دارد...:)


یاعلی...
  • ۹۴/۰۹/۰۹
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۶)

  • کبوتر بانو
  • نوش جونت :)
    پاسخ:
    جان جان جان ازهمه جهان
    میکشد دلم پربسوی تو...:)
    من تا حالا تجربه این دوریهارو نداشتم...هروقت کسی اینجوری تعریف میکنه فکر میکنم اون بعد 50روزها خیلی باید شیرین باشن :)
    خوش بگذره ^_^
    پاسخ:
    مرسی :)

    رنگ خونه جدید؟
    مبارک باشه دادا :)
    ان شالله سلامتی همیشه باشه
    پاسخ:
    مرسی :)
    اوهوم...
    توپستای قبل نوشته بودم که:دی
    عزیزم:)
    ب سلامتی: *
    پاسخ:
    سلامت باشی خانم ؛)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • ؛) به سلامتی
    پاسخ:
    سلامت باشی :)
    وووییی حس عالی داره
    خوش بگذرههه
    از لحظه لحظه ش لذت ببری اصننن
    :-* 
    پاسخ:
    ای جااانم...
    مرسی المیراجونی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">