ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اربعین پارسال یک دختر کنکوری بودم که توی اوج بیماری غلت میزد وتمام محرم و صفررا توی حال وهوای کربلا بود و آرزویش کربلا بود..

یک دخترکنکوری بودم که وقتی مامان میخواست صبح اربعین برود خانه ی خانم"غین"روضه گفتم صبرکندکه باهاش بروم...

اربعین پارسال هیچی نداشته باشد تاظهرش جوری بود که هرکاری میکردم اشکم بند نمیامد...

لیلاسادات کربلا بود

روزهای اول دوستی من ولیلاسادات بود و توی یکی از موکب ها میرفت کمک میداد وهرشب آمار اوضاع آنجارا میداد

حالا حال من را فرض کتید به علاوه ی تمام شعرها وپیام هایی که توی آن گروه لاین میفرستادند...

توی مجلس خانم"غین"زنه میگفت زینب...نمیشد نفس بکشم

میگفت عباس...نمیشد نفس بکشم

میگفت علی اکبر...یاد محمدافتادم...محمد هنوزچهلمش نشده بود

میگفت کربلا...حالی نماند...

اربعین پارسال هرچه نداشته باشد حال خوب داشت...که تا زیارت عاشورا نخواندم آرام نگرفتم...

اربعین امسال ولی قرار است با "میم" برویم شاهچراغ...برویم که حالمان خوب شود...بروم که بگویم دلم برای حرم خواهرتان پرمیزند وقم لازمم وازقم مشهدرا طلب کنم وازمشهد برات کربلا بگیرم...

ازاربعیم پارسال تا اربعین امسال خیلی چیزها عوض شده،حانیه هم خیلی بیشترازخیلی فرق کرده ولی آرزوهمان آرزوست...همان کربلایی که بر دلم ترسم بماند آرزویش...


پی نوشت:آقا!!!اربعین امسال همه رو طلبیدی پای پیاده بیان حرمت...ما لایق نبودیم فقط؟؟؟


میشه دعامون کنید...

یاعلی...

  • ۹۴/۰۹/۱۰
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۶)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • محتاجیم به دعا
    پاسخ:
    حاجت روا شی خانم :)
    امشب لز اون شباست...
    هعییی...
    یاعلی
    پاسخ:
    هعی...


    علی یارتون...
    خیلی خواستم خیلی دعا خواستم خیلی التماس کردم اما فقط جمعیتی زائر رفته را دیدم و منی که جا موند :(
    پاسخ:
    منی که جاماند...
  • نازنین-زهرا ...
  • یک سال گذشت....😔😔😔چقدر زود
    پاسخ:
    اوهوم...:)
    لایقی:)
    آقا خودش میدونه باید کی بطلبه:)
    ب همین زودیا کربلایی شی انشاالله:)


    یاعلی 

    پاسخ:
    ان شاالله :)


    علی یارت دختر...
    هعی ...
    پاسخ:
    هعی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">