ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰
واقعیتش این است که این اولینش بود...
یعنی اولین سال بود و اولین ها همیشه بخاطر می مانند و من ازدیشب کلی ذوق زده طور منتظراولینش بودم...
ازخواب که بیدارشدم هیچ حسی نداشتم وتا سلف هنوز هم بیخیال اولینش بودم...راستش را بگویم این است که ازامروز صبح که فهمیدم جلوی یادمان شهدای هسته ای تریبون آزاد است،منتظربودم که بروم سلف ونمازم را بعدش بخوانم و بروم جلوی یادمان تا ببینم چه میشود...
خب یک دختر 18 ساله که اولین سال دانشگاه آمدنش باشد و کمی زیادی عاشق سیاست و بحث های سیاسی باشد وتوی دانشگاهی باشد که تقریبا تمام جَوَش سیاسی است،حق دارد که منتظر همچین تریبونی باشد...آن هم برای اولین بار...
تا رفتیم سلف جمعیت را که دیدیم فهمیدیم خبریست و غذارا که دیدیم،متوجه شدیم که بعله...
نه تنها غذای موردعلاقه ی من بلکه یک عدد دلستر و دنت بیسکوییتی که جزو چرت وپرت های دوست داشتنی من است را باشور و شوق(!!!) به دانشجوها میدادند...بالذت غذای خود را میل نمودیم و رفتیم که به تریبون برسیم...
نمازم را خواندم و رفتم جلوی یادمان شهدای هسته ای که برسم پیش اکیپ خنگولانه مان و ببینم توی این تریبون به اصطلاح آزاد چه چیزی قرار است نطق کنند اساتیدِ به اصطلاح انجمنی ها...حالا هر انجمنی میتواند باشد...
جایتان خالی...تخمه میخواستیم که بنشینیم و بحث های جناح هارابالذت تمام تماشاکنیم...کلی خندیدیم وکمی دست زدیم و توی هوای یخ به خود میلرزیدیم و داشتیم از اولینمان لذت میبردیم...
اولینمان باهمین تریبون،اولین جالبی بود و دوستش داشتیم...حداقلش من دوستش داشتم...
یک چیزهای دانشگاه دارد میاید دستم...یک چیزهایی راهم دارم یاذ میگیرم...
حانیه ی 18 ساله ی  این روزهایم با حانیه ی18 ساله ای که فکرمیکردم فرق میکند کمی...
به گمانم دارد بزرگ میشود...:)


یاعلی...
  • ۹۴/۰۹/۱۶
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۵)

چ خوب:)
پاسخ:
:)
سرچی تریبون آزاد گذاشته بودن؟
.
ان شالله چشم به هم بزنی میرسین به آخریش:دی
پاسخ:
بخاطر روز دانشجو درباره رسالت دانشجو...:)))
ان شاااا الله :))


خوش به حال شما که دارین از همین ابتدا دانشجویی رو درک میکنین ، امیدوارم توش نمونه بشین :)
و در نهایت این روز (بعنی دیروز) برشما مبارک :)
پاسخ:
درک کوجو بوده عامو ؟:))
ممنونم:)
مبارکه دانشجوی عزیزم خیلی مبارکه ایشالا که دانشجوی دغدغه مندی باشی عزیزم و مقاله های خوووب بنویسی و موفقیت های بزرگ داشته باشی :*
پاسخ:
مرسی مرسی :)
فعلا دعا کن ریاضی 1 پاس کنم مقاله پیشکش:))
بوعس بوعس
  • سعادت سلیمانی
  • بذار چند ترم بگذره این روز میشه بدترین روز زندیگیتون...
    یاد آور بدترین دوران زندگی :|
    .
    .
    .
    خواستم یکم جو بدم وگرنه دوران دانشجویی خیلی دوران خوب و خوشیه خصوصا اگر در شهر راز باشد!
    پاسخ:
    :)))))))))
    شهر رتز ینی شیراز؟:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">