ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۱
  • ۰

یک عدد بچه ی یک و نیم ساله ازدیروز صبح خونه ی ماعه و هر پنج دقیقه یکبار وَنگ و وونگش باز میره روی هوا...

یکی نیست به این فنچ  بگه آخه بشر،من اگر قرار بود اینجا نعره های تورو گوش بدم که مینشستم توی همون خوابگاه و درکمال آرامش کلم توی گوشی یا لپتاپ بود و بعدش هم با دوستام میرفتم و از شیراز و مکان های تاریخی و گل وبُتَشو کافی شاپاش لذت میبردم...

پس سر درجیب مراقبتت فرو ببر و هیس شو و بزار از تعطیلات و خونه ی جدید و خونوادم لذت ببرم...

والاع...:|||



یاعلی...

  • ۹۴/۰۹/۱۹
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۹)

  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • نه به متنت نه به یاعلی آخر متنت !
    پاسخ:
    تواناییمون بالاس:پی
    یه دور بهش اون رو رو نشون بدین ، درست میشه ، حداقل جلوی شما 
    من کردم نتیجه داد !
    پاسخ:
    بابا یه اخم میکنم کل خونه میگن حاااانیییه:|||
    چه برسه اون رومو نشونش بدم :)
    اگه خیلی مزاحمه بزنش به برق خشکش کن:دی
    بعد اصولا به فنچ نمیگن بشرا میگن پرنده :)
    .
    یه روش دیگه هم اینه بشونیش پای لبتاب همایونی باهم کارتون ببینین!!
    پاسخ:
    ای بچه کارتون مارتون نمیفهمه
    فقط میخواد بدوعه...
    گمونم ای همسایه پایینیمون الان هفصدتافوش نثارمون کرده :)))
    دور از چشم مامانو باباش میتونی یه زهر چشم نشونش بدی :)
    پاسخ:
    نمیشه :))
    کل خونه طرف اونن
    نازنین زهرا؟:)
    پاسخ:
    اوهوم*_*
    بیار اینجا خودم درستش میکنم یکم فقط پیچو مهره ش مشکل داره:-D 
    پاسخ:
    عین الینا؟:))
  • سعادت سلیمانی
  • بچه ها خیلی نازن و شیطونیشون خیلی به دل می شینه

    دلتون میاد اذیتش کنین :|
    پاسخ:
    من کاریش نداشتم
    خودش خودجوش نعره میزنه
    درکتان میکنم
    خیلی دردناکه....
    پاسخ:
    خعلی
  • کبوتر بانو
  • موهاشو بکنی حله!
    نتیجه گرفتم که میگما
    پاسخ:
    با بزرگ کردن سه تا بچه فهمیدی؟:))
    اینقده موهاش فرفریه که نمیاد تو دست جمع شده همون بالا:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">