ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بایدبگم که توی تموم روزهای زندگیم،تمامش که نه، بیشتر روزهای زندگیم دوست داشتم یک بچه ی منزوی و آروم و درس خون باشم

اما نه تنها منزوی و آروم نبودم بلکه کم مونده بود که از دیوار راست هم برم بالا

درسخون هم نبودم و بخاطر تذکرهای مامانم فقط مجبور بودم درس بخونم و همین رتبه ی به درد نخورم رو(!!!)(باید بگم دوستش دارم:دی)باکمک تذکرهای مامانم گرفتم بس که میگفت:حانیه درس بخون،حانیه مامان درست مونده،حانیه مامانم کی میخوای اینارو بخونی آخه؟ و...

ازاینکه الان این حانیه ام خوشحالم،اینکه دوست داشتم منزوی باشم و نمیتونم  هم کمی خوشحالم میکنه

ازاینکه یکی که پیشمه رو میخوام حالش خوب باشه و سعی میکنم بخندونمش هم باعث میشه اندکی از خودم راضی باشم...

اینکه الان توی sutech ام و روزهای خوبم داره میگذره هم راضی ام

ولی هنوزم دوست دارم یک بچه ی منزوی باشم:))


پی نوشت:اینکه حانیه رو دوست دارم هم خوشحالم میکنه...شماها اسمش رو بزارید خودشیفتگی:دی


*میخوام پروفایلمو عوض کنم...


یاعلی....

  • ۹۴/۰۹/۲۵
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۵)

  • مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
  • :)
    همین حانیه الان خیلی خوبه :)))
    پاسخ:
    :)
    من تورا فدا آخر...:)
    من منزوی نیستم ولی وقتای تنهایی مو خیلی دوس دارم...
    سکوت و آرامش توی اتاقم رو...:-) 
    پاسخ:
    اتاقم ^_^


    خیلی جالبه که کسایی که میخوان منزوی باشند عموما شلوغترین های جمع هستند! کلا جمع رواینا میچرخه.
    .
    آقاگل هستم یک منزوی 
    البته منزوی تر از حسین منزوی ندیدم:دی
    پاسخ:
    آقاگل؟؟؟
    من شلوغترین فرد جمعم عایا؟ :))
    بچه ی آروم نشسم سرجام غرهم نمیزنم :))))

    سلام منزوی:))
    پروفایلتون رو عوض کنین یعنی چیکار کنین؟ 

    یادم رفت بگم یاعلی!
    پاسخ:
    ینی درباره ی من ام رو عوض کنم :))
    یه چی دیگه بنویسم

    علی یارتون:)
    من آروم بودم :)
    به منم میگفتن درس بخون ولی کو گوش شنوا؟ :دی
    پاسخ:
    نه که درس نمیخوندین؟:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">