ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۱
  • ۰
کلی ننوشتم و پاکش کردم...
فقط بگم که
پاییز1394تموم تلاشم این بود یادبگیرم که مستقل شم
حالا حساب کنید خودتون یکی که به شدت به جمع خوانوده ی4 نفرش وابسته بودبیاد یک جایی که تقریبا هیچکی رو نداره و زندگی کنه...
سخت...سخت...سخت
سخت ترازهمش اونجاهاییه که من حالم بد میشه و باید بریم درمونگاه و باز هم سرم...
داریم بزرگ میشیم و این چیزی بود که دنبالش بودم:)

فردا،آخرین روز پاییز،تولد قمری من :)
باید بریم آزمایشگاه...

دعامون کنید

یاعلی...
  • ۹۴/۰۹/۲۹
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۵)

قدر این روهای بزرگ شدن رو بدونید :)
ان شالله مشکل این بیماری های چند وقته زودتر مرتفع بشه.
دعاگوییم.
تولدتونم مبارک.
یا علی...
پاسخ:
چشم:)

ممنونم^_^

علی یارتون:)
تولدت مبارککککککک :*
پاسخ:
مرررسی:)
تنهایی همیشه سخته
حتی واسه من و امثال منی که این تنهایی رو خودمون خواستیم
چه برسه به شمایی که وابسته ی خونواده بودی
اما استقلال خوبه
خوبه بتونی خودت از پس خودت و زندگیت بر بیای
چون بر خلاف میلمون خونواده همیشه با آدم نیستن
امیدوارم توی این راه پیروز و سربلند باشی
پاسخ:
ممنونم:)
ای بابا :/

+
http://bayanbox.ir/info/6638326013876675172/yalda94-haniyeh
یلدتون مبارک :)
پاسخ:
چه خوووب بود:)

ممنون
  • اسپریچو ツ
  • خوب میشی
    همه این دوره رو گذروندن
    سعی کن جوری باشی که وقتی بعدا این دوره یادت میاد همیشه تصویرت از خودت یه ادم قوی باشه
    پاسخ:
    امیدوارم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">