ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰
سه ساعت(با اغراق البته)با زینب سادات حرف زدیم
بالاخره به یکی گفتم که دلم میخواد برم پیش یه روانپزشکی،روانشناسی،مشاوری و کل مشکلای روانیمو حل کنه:|
هرکی میپرسه چی شده واینا،بعدش میگه که آخه چرا اینهمه استرس میکشی واینا،دنیا ارزششو نداره،دانشگاه هم
باورکنید من خودم نمیدونم
هیچی نمیدونم
فقط میدونم خسته شدم و دوست ندارم به این وضع پیش بره چون اگر به همین وضع پیش بره مجبورم انتقالی بگیرم...و برم دانشگاهی که هیچ ذوستش ندارم
شیش ماهه "لقد خلقنا الانسان فی کبد" جلو چشم رو لاک اسکرینمه
هنوزم حالیم نشده که ما چرا تو این دنیاییم و هنوز نفهمیدم"ان مع العسر یسرا"
هنوزم درک نکردم که دوبار گفتتش تو قرآنش...
از ته دلم میخوام این روزای مزخرف بگذره وتموم شه وخسته شن این مریضیا از دستم و ولم کنن و برن پی کارشون و بزارن یکم نفس راحت بکشم...

پی نوشت:فردا صبح زود باز آزمایشگاه...
دعامون کنید...

یاعلی...
  • ۹۴/۱۰/۰۲
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۶)

  • محبوبه !!
  • یه روز خوب میاد،
    میسازیمش تا بیاد . . .
    علی یارت
    پاسخ:
    میشه زودی بیاد؟
    :)
    نه بابا...انتقالی چیه!!
    فکرای الکی‌نکن!;-)  برو‌پیش مشاور دانشگاه تون!
    میدونم‌ادم خسته میشه...سخته دور بودن از خانواده اما این روزا وقتی دقت کنی میبینی شیرینی خاص خودش رو داره!
    با همه سختی ها و سردر گمی ها و کلافگی ها!;-) 
    +مراقب خودت باااااش....:-* 
    پاسخ:
    ببین شیرین بودنش واااقعا شیرینه ولی این حال بدشدنا و دکتررفتنا آدمو خسته میکنه-___-
    چشم:)
    دعا می کنم خدا اون راهی که مقابلت قرار داده قدرت رفتن راه و صبر و  تحمل سختی هش روهم بهت بده.
    ان شالله راهت رو پیدا می کنی.
    .
    مشاور رو حتما برو
    مشاور برا دانشجوها بخصوص تو خوابگاه از واجباته.
    مطمئن باش تاثیر گذاره
    پاسخ:
    ان شاالله -___-

    فعلا شک دارم واسه رفتنش...
    دعاتون میکنیم تازه به یادتم هستیم :)
    پاسخ:
    ای جان دلم:)
    ممنونم کلی
    ای بابا راستش تو چنین شرایطی هیچ حرفی نمیتونه آرومت کنه دل که بهانه میکنه واویلا :|
    پاسخ:
    : )
  • پردیس دهقانی
  • عجب ... بس که لهی حانیه جانم ... همه جوره هستم و کمکت میکنم آسون شه روزای سختت
    پاسخ:
    پردیس...
    توهمه ی این سختیا و حال بدیا بودی
    مرسی که هسی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">