ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

دل نازک بودم،دل نازک ترشدم...

جوری که یکی میگه بالاچشمت ابروعه به دل میگیرم...

دلخورمیشم

حتی شده،متنفر بشم...


پی نوشت:

خدایا حول حالنا الی احسن الحال

هالیدی مرامیخواند-_-

کامنتارم جواب میدم ان شاالله:)

دعا دعادعا

یاعلی...

  • ۹۴/۱۰/۲۶
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۸)

کمربند مشی نیاز داری
پاسخ:
مهشییید :))<3<3<3
وای هالیدی
یادش بخیر
پاسخ:
هالیدی-___-
  • ماه بانو
  • حانیه جان چی شدی؟ خوبی؟
    :* امتحا سختات دیگه   داره تموم میشه فک کنم آره؟
    علی یارت..
    پاسخ:
    الحمدلله:)
    اره اره
    :(
    نععع متنفر نشو:(
    پاسخ:
    دلم برات تنگ شده...
    میفهمی؟؟؟
  • خانومی ...
  • منم دل نازک شدم این روز ها ...
    پاسخ:
    چقدر بده
  • محبوبه !!
  • منم دل نازک شدم
    دوس ندارم این حالمو
    پاسخ:
    اوهوم 
    بخاطر شبای امتحان و دوری از خانوادس درست میشه ایشالا :))
    ایشالا که پست بعدی حال خوبت باشه :*
    تو دوره ی دانشجوییم خوشحالم که هالیدی نخونده فیزیکا رو پاس شدم :))) موفق باشی رفیقکم :*
    پاسخ:
    ممنونم :)
    حول حالنا الی احسن الحال


    پاسخ:
    ان شاالله :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">