ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۱
  • ۰

من و تو خودشان بودیم...

یادت میاید؟!

تمام اتفاقات خوبمان مثل این دوتابود...

برای همین بودکه من ازرابطه این دوتعجبی نداشتم

یاحتی وقت جداییشان ازهم غمم نبود...

من سخت ترش راکشیده ام و خودت خوب میدانی...

همین حالاهم توی سختی نبودنت و دلتنگی ات هستم...ودارم چوب چیزی را میخورم که خودم خواسته بودم...نبودنت...



یاعلی...

  • ۹۴/۱۰/۲۹
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۷)

سلام :)
از قسمت بروز شده ها اینجام:))
پاسخ:
سلااام:)
خوش اومدی خانم
  • خانومی ...
  • نبودنش :(
    پاسخ:
    آخ...
    این روزا دنیا واسه من از خونمون کوچیکترره....
    نبودن...
    همیشه زاویه گردش دنیا خرابه! :(
    پاسخ:
    کم پیش میاد بامون راه بیاد: )
    :-(
    بیا بخلممم حانیی
    پاسخ:
    بخل بخل
    :)
    پاسخ:
    : )
  • محبوبه !!
  • و چه سخت میشه گاهی تحمل این خود خواسته ها
    پاسخ:
    اوهوم...
  • سعادت سلیمانی
  • توکلت علی الله
    پاسخ:
    حسبناالله و نعم الوکیل...:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">