ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

باران بی تو...

ادم باید دیوونه باشه که موقع درسخوندن پاشه بره ببینه بارون داره میاد بعدش بی هیییچ لباس گرمی پاشه بره زیرش واسه؟!

واون فرد سرماهم خورده باشه؟ :))


پی نوشت:داره بارون میاد:)


یاعلی...

  • ۹۴/۱۱/۰۴
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۷)

آره شک نکن که باید چندین تخته کم داشته باشه!:دی
اینجاهم بارون میاد و امیدواریم تا دقایقی دیگه شاهد بارش برف باشیم :)
پاسخ:
باز پز برفاتونو دادین؟:))
 نهههههههه نه از من بپرس
پاسخ:
:))
سلام:)
اینجا هم شب بارون داش...
منم سرما خوردم>_<حسابی...
؛)
پاسخ:
سلام
خوب شو:)
باران است و دوست داشتنی است
پاسخ:
اوهوم:)
درست مثل من.

اینجا هم از غر .... :)
پاسخ:
اینجاهم از غر...:))
  • سعادت سلیمانی
  • اتفاقا خیلی خوبه به نظر من
    پاسخ:
    به نظر من هم:)
    چه خوب دوس دارم این حس سرماخوردگیو:-D 
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">