ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

-:اگراین زندگی باشه

اگراین سهمم از دنیاست

من از مردن هراسم نیست...:  )


+:یه حسی دارم این روزا

که گاهی باخودم میگم

شایدمردم حواسم نیست...:  )


-:اررره


+:باز میشه این در،صبح میشه این شب

صبرداشته باش


-:اره...بایدانشراح زیاد بخونم

صبرم زیادشه...


-: من

+:مولی 


پی نوشت:میون این اتفاقای بد،تو کم بودی و کارت...


یاعلی...

  • ۹۴/۱۱/۱۲
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۴)

اون یاعلی آخر پست ها.
همیشه یادت باشه زندگی هرچقدر هم که بهت سخت گرفت یک یا علی جانانه بگی و بلند شی.
مطمئن باش شب هیچوقت موندگار نیست....
پاسخ:
سخت میگذره...
  • سعادت سلیمانی
  • از چندتا پست آخر میشه فهمید ک ظاهرا وضع خرابه.. 

    ان شاء الله که به آرامش و دلخواهتون برسید!
    پاسخ:
    ممنونم
    حانی غمگین نباشه لطفا!:-* 
    پاسخ:
    آخ فدات:)
    سلام.
    شما احیاناً کانون زبان نمی رفتید؟ تموم کرده باشین!
    فکر می کنم بشناسمتون.
    پاسخ:
    سلام
    شما؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">