ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

وقتی دیدم کارم راه افتاد خیلی خوشحال شدم

آنقدری که تمام امیدم که رفته بود که نه اما نصفش برگشت...

ازهمان وقتی که توی ذهنم بود برویم شاهچراغ شایداینجوری شد...

نمیدانم جه شد ولی هرچه شد الان گوش شیطان ملعون کر،خوبم:)

امیدوارم هیچ وقت هیچ وقت دیگر همچین اتفاقی توی زندگی ام نیفتد...گمانم خدا تاالان فهمیده باشد من جنبه ی این اتفاق هارا ندارم...

پس خدای مهربون

خالق هفت آسمون

من جنبه ی این اتفاقاتو ندارم...

صبرمو زیاد کن:)



یاعلی...

  • ۹۴/۱۱/۱۶
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۵)

خدارو شکر که حالت خوبه ...
پاسخ:
ممنونم:)
خب خداروشکر:)

+فک کردی فقط خودت بیداری:/
پاسخ:
:)))))))))))))
عااااااااشقتم
  • اسپریچو ツ
  • چه خوب که خوبی(((:
    همش نگرانت بودم که چته:|
    پاسخ:
    ممنونم:)
    بسلامتی ایشلا ،
    + شکر خدا :)
    پاسخ:
    سلامت باشین:)
  • سارا سادات
  • :*
    پاسخ:
    بوعس:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">