ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

دستش تو دستم بود و داشتیممیرفتیم خونه...

+:حانیه،وقتی هندونه ها دربیان یه نی نی به دنیا میاد،اینکه دختر باشه یا پسر معلوم نیست

-:چی؟؟؟اینارو کی بهت گفته؟

+:مامانم

-:جدی میگی؟؟؟؟ارررره؟؟؟مامانت بهت گفته واقعا؟؟؟

+:اره دیگه

.

.

.

عاشقشم...

5ساله بدونش نمیشه زندگی کرد

آقا کوچولوی خونه ی ما:)

داداش شدنت مبارک:)

ا

ازبهترین خبرای زندگیم بود:)


یاعلی...

  • ۹۴/۱۱/۱۹
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۶)

عه حاانی مبارکه :)

چن روز پیش زنداداشم زنگ زد بهم گفت یه خبر خوب. با اینکه یه پسر 6 ساله داره اولین چیزی که با شور و ذوق و جیغ گفتم: عمه شدم؟
زن داداشم: نع :|
پس چی؟
صورتی جنس اورده(لباس بچگونه)
من:|

این رمز کامنتا رو بردار حانی رو اعصابمه
به قول خوودت یا علی :)
پاسخ:
مبارک صاحابش:))

:)))))))))))))
ان شاالله خواهرشدن پرستش*_*

چش:)
داداش شدنش مبارک :)
ان شالله سری بعد با داداشش بیاد خونتون:دی
پاسخ:
نمیشه با خواهرش بیاد مثلا؟:))
بلی بلی

تبریک تبریک


شیرینی ما رو هم بگیرین بی زحمت. : )
پاسخ:
متشکرم

بزارین من خودم شیرینی بگیرم اول:))
:))
پاسخ:
^_^
اوخ:)
مبارکش:)
پاسخ:
اوهوم:)
نی نیِ نو مبارک
پاسخ:
موتوچکرم*_*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">