ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

رقعه ی هفتم...

هناس جانکم...

سلام


آمدم از خودم خبر بدهم و بروم...

همه چیز دارد خوب پیش می رود،اوضاع بر وفق مراد است،حتی سر امتحان هایم هم آنقدری استرس نمی گیرم...

فقط احساس می کنم دارد سرم کلاه می رود...

که باید بااین حسِ مزخرف مبارزه کنم...

انگاری بابا راضی نیست،توی حرف زدنمان می شود فهمید نگران است،ولی برای شروع کردن کارها باید ریسک کرد،نباید؟؟؟


راستی جانِ جانان،

این روزها فرتی وقت خالی داشته باشم میروم شاهچراغ...

الان می خواهی بپرسی شاهچراغ همانی نیست که هیچ حس خوبی به آن نداشتی؟؟؟

باید بگویم خود خودش است،ولی آدم است دیگر،نظرش عوض می شود،علاقه اش هم...


ماداریم می رویم نمایشگاه کتاب...

گور بابای امتحان چهارشنبه که باید توی قطار بخوانیمش

و گور بابای غیبت های زیاد شده ام...

دارم میروم زینب ساداتِ جان را ببینم:)


بعدش هم خدا بخواهد می روم خانه

وباز هم گور بابای غیبت ها:))


دیدی دوباره آمدم و پرحرفی کردم و تو باز هم لام تا کام حرف نزدی؟!


جانِ جانان،

مراقب خودت و قلب مهربانت باش...:)

همیشه به یادت هستم...

قربانت:حانیه


یاعلی...

  • ۹۵/۰۲/۱۳
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۴)

سلام.
کی میری نمایشگاه؟
پاسخ:
اسمس دادم بهت:)
وباز هم گور بابای غیبت ها:))

:) درسته :دی
پاسخ:
:))))
سلام ^-^
میخوام بگم کانال تلگرامو دوست دارم :)))
همین!
پاسخ:
ای جانم:)
ممنونم کلی:)
خوش بگذره
پاسخ:
ممنون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">