ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰
این پست باید یه جور دعوت نامه باشه ولی خب،من که دعوت نامه بلد نیستم و تنها دعوتی که کردم برای روز مهندسِ سالِ93 بود که برای دومادمون جشن گرفتم و دعوتش کردم و با کلی ذوق دادم رو کیکشو بنویسن که:داماد جانِ مهندس،روزت مبارک،
که از بدِ روزگار،زنِ انگاری بد شنیده و نوشته:داماد جان،تولدت مبارک:|||
حالا روزِ مهندس 5 اسفنده و تولدِ دومادِ ماکیه؟!18 ِ مهر...
بنده با این شاهکار،وسط جشنه روبه رو شدم و هیچ راهی نبود برای خاکی بر سر کردن و باید همون کیک رو میبردم و میذاشتم جلوی حضرتِ داماد،و با شرمسااریِ تمام بگم این اصلا تقصیر من نیست و از این حرفا،
هیچی دیگه،با لبخندی ژکوند مانند رفتم و کیک رو گذاشتم جلوشون و گفتم زنه بد شنید دیگه،حالا خدارو شکرحضرتِ داماد هنوز تو حالتِ سوپرایزیِ خود مونده بود و گفت عیبی نداره و همه خندیدیم و از این حرفا،
حالا این هارو برا چی گفتم؟!برا این گفتم که تنها پیامی که برا دعوتِ کسی فرستادم همین پیام بود که به دامادجان دادم با این متن که:خوشحال میشم امروز عصر تشریف بیارین خونمون...(یه همچین چیزی)و بعد از 6ساعت نشستن سرکلاسِ فیزیک رفتم و مشغولِ آماده سازیِ سوپرایز شدم...
پس ازم انتظار نداشته باشید که بلد باشم خوب دعوت کنم ازتون،

ولی میخوام دعوت کنم از شما بلاگرهای عزیز که تو گروهِ تلگرامیمون که به مدیریتِ آقای مربع هست بیاین و شمام به جمعِ بشدت باحالمون بپیوندین و اگر باحالین باحال ترش کنین...

کلا همینو بگم که کلِِ این تقریبا9ماهی که با همیم باهم بمون خوش گذشته و کلی هم جوِ صمیمی ای داره...



*.اگر دوست داشتین بیاین،آیدیِ تلگرامتون رو(به صورت خصوصی البته:دی) برامون بذارین تا لینکِ گروه رو بهتون بدیم...



و من اللهِ توفیقاتِ روز افزون:دی


یاعلی...

  • ۹۵/۰۵/۰۷
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۲)

گروه دوس داشتنی شاهین جان اینا :-):-D
پاسخ:
و جای شما که همچنان خالیست...:)
شما ایدی تلگرام من را دارید رفاقت 😆
پاسخ:
بله بله
قدم بِنِه بر روی دیدگانمان :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">