ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰
میدونی؟!
یه حسِ نابه
یه حسی که حتی نمی دونم چجوریه،
گاهی قلقکم میده و همون موقس که به ناباوریم اضافه میشه

اینکه بالاخره به یکی از آرزوهای فوق العادم دارم می رسم،کمتر از دو روز دیگه،با یه پروازی که حتی نمی دونم چندساعتس...
تصورش و نمی کردم به این زودیا اتفاق بیفته ودعاهامو خداشنیده باشه ومهرِ تاییدشونو بزنه وبگه حانیه،دیدی بدونِ غرولند هم میشه به آرزوهای باورنکردنیت برسی...

ساکم کم کم داره بسته میشه وفکر می کنم هنوز خوابم...
هیچ برنامه ای برای اونجا ندارم،هیچ چیزی آماده نکردم برای گفتن
حتی لیستی از اسم های اونایی که بهم گفتن ومیخوام اسم تک تکشون رو بگم رو هم ننوشتم...

نمی دونم چجوری بنویسم و چیا بگم که حسِ ذوق گونمو برسونم...

ولی به یکی از قشنگ ترین آرزوهام رسیدم...:)




حانیه رحمانی
31مردادِ1395 :)

یاعلی...


*.بچسپد به ایمیل هایی که برای شاهین است...
  • ۹۵/۰۵/۳۱
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۲)

کجا میری؟؟؟ 
پاسخ:
کربلا ان شاالله :)
سلام
امیدوارم تند تند قسمت تون بشه این سفر.
من همچنان در حسرتم و شما که درد کشیده اید می دونید چه حال بدی داره آدم. لطفا دعا کنید برای عاقبت بخیری ام و زیارت.
ممنون
پاسخ:
حاجت روا بشید ان شاالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">