ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۱
  • ۰

رقعه ی نهم...

اینکه انقدر زود نامه ی بعدی را برایت نوشتم قطعا متعجبت کرده ولی خب،آدمیست دیگر،
دل داردو دلش گاهی بشدت تنگ می شود...
برای همین هرچه باخودش قرار میگذارد که کم محلی کند هم نمی تواند...

پس سلامِ گرمِ منِ دلتنگ را توی نهمین نامه پذیرا باش...


چند روز پیش پردیس قسمتی از نامه ی قبل را توی کانالِ تلگرامش گذاشت و اسمِ تورا پاک کرد و بجای حروفِ قشنگِ نامت،ستاره گذاشت...

باید بگویم اصلا از کارش خوشم نیامد،مگر اسمِ تو چه چیزِ بدی دارد که نباید منتشرش می کرد...

برای همین با خوشحالی از اینکه پردیس اینجارا میخواندویواشکی پست های کانالم را،

رفتم و بهش توضیح دادم نامت را و بعدش هم توی کانالم دعوتش کردم که دیگر نیازی نباشد یواشکی بخواند آن اراجیفِ غیرِقابل تحملم را...


هناس جانکم،جانِ جانانم،

این روزها تند تند دلم دارد برای خانه تنگ می شود و خوشحالم از گذشتنِ تندِ روزهای دور از خانه...

پروژه ی سِروِر هم تمام شد و دارم یادش می گیرم که ان شاالله بروم و اولین نفر تحویلش دهم که بلکه کمی مهربان تر باشد و مهربانانه تر نگاه کند به این دست نوشته ی پرتلاش که خدا تلاش کننده اش را و یاددهنده اش را خیر دهاد که خیالی از بنده و خانواده گرامم راحت کرد...


امشب میرویم شاهِچراغ...

به هرحال شبِ قدر است و باید به فکرِ بندگیمان باشیم دیگر...

ان شاالله که نگاهِ پر خیر وبرکتشان را بیندازند به رویِ ما و عاقبت به خیر شویم توی این اوضاعِ بلبشو...
شبِ23امِ رمضان هم بافرزانه و مولی میرویم همانجا،

بالای سرِ شهیددستغیب (خدا قطعا رحمتشان میکناد)قرآن بخوانیم...

علی آقا هم خیالم را راحت کرد درمورد این موضوع و علما و با آسودگی شبِ امتحانم را می روم آنجا...


خداحافظی واژه ی سختیست توی این دلتنگی ولی چاره ای جز آن نیست...

میخواهم بروم الگوریتمِ دایجسترا(دایکسترا) را یاد بگیرم برای پروژه ی سِروِر...


خدانگهدارت هناسِ جانم...

مراقبِ خودت و مهربانیِ دلنشینت باش...


آنکس که قربانِ تو رود:حانیه...

تیرماهِ1395



یاعلی...

  • ۹۵/۰۴/۰۶
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۲)

  • دخترِ انار :)
  • من تو را عاشقم با این نامه های خوشگل و پر از حال خوبت برای هناس جانت *_*
    برای منم نامه مینویسی ؟
    بعدش توی این پاکت تفی ها میذاری
    بعد پست میکنی
    که بعد من ذوق مرگ شم از این همه حسای خوب :)
    پاسخ:
    ان شاالله :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • رفتید شاه چراغ ما رو هم فراموش نکنید. ممنون.
    :)
    پاسخ:
    دعاگو بودم،
    به شرط لیاقت البته...:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">