ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰
این سر شلوغیات،این نبودنات،این کم بودنات،
اینکه دیگه عینِ قبلا نمیشه بشینیم و یه دلِ سیر حرف بزنیم و مسخره بازی در بیاریم و تو حرفایِ جدیِ منو جدی نگیری و...
اینا همش درد داره برای منی که لحظه لحظه ی دوست بودنمون رو عاشق شدم و تو دلبری کردی...

عروس شدنت،کلی ذوق داره شاید،کلی حسِ خوب داره شاید،
ولی یه بغضِ گنده ای که نمی دونی از شادیه یا از غم که شک دارم از غم باشه میاره رو گلویِ رفیقات که رفیقشون دیگه شده خانمِ خونه و هر کاریم کنن نمیشه که کاملِ کامل عین قبل بشه همه چی...

منو ببخش که انقدر روزهایِ پراسترسِتو غمگین میکنم شاید گاهی،ولی تو خودت که میدونی توی بهترین جزءهای دعامی...:)

خوشبخت ترین شی زینب ساداتِ جانِ جانِ جان...:)


*.بچسپد به نامه هایِ یهوییِ قبل از مراسمِ عروسی اش... :)

یاعلی...
  • ۹۵/۰۵/۳۰
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۶)

  • صدرا ارجمند
  • ای بابا :-(
    همیشه همین بوده ...
    پاسخ:
    هعییی...
    حانی ول کن بچه رو ، داره عروس میشه:)) تو بیا با من بحرف :)) ;-)
    پاسخ:
    من اینو ول کنم؟؟؟اصلا و ابدا :)))
    من تورو فدا آخه :***
    اوه اوه ببین چه خبره! میخوندم که قراره شهریور یه خبرایی باشه!
    کی هست عروسی اش؟!

    آره آآآره منم دلم واسش تنگ شده!
    پاسخ:
    آخرِ شهریور ان شاالله :)


    دلِ همه واسش تنگ میشه...:)
    خوشبخت بشه انشاالله
    پاسخ:
    ان شاالله :)
    الهی خوشبخت باشه:) 
    کنارخوشحالی و ذوقه عروسی و دومادیه همه عزیزامون 
    یه غمه کوچیکی هس یا میشه گف یه ترسه کوچیکی....
    اونم تنهاییه :( 
    پاسخ:
    وای آره ...

    خوشبخت ترین میشه ان شاالله ^_^
  • کبوتر خاتون
  • یه نگاه قربون صدقه گونه رو در نظر بگیر ... همونجوری حس کن که الان دارم نگات میکنم و لبخند میزنم به تموم حسات ....
    حسایی که شاید خیلی غلیظ ترش تووی دل خودمه و به روم نمیارم که هر چی میگذره بیشتر دارم وجودشونو نادیده میگیرم ... ولی یهو با یه تلنگر میریزن بیرون و میشن اشک و اشک و اشک ... :)
    پستت الان برام شده همون تلنگره ...
    پاسخ:
    الهی که من قربون اشکات...:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">