ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

خدایا به این روزای سختی که داره میگذره ولی داره میچسپه به گوشت وتنمون

به همین روزات قسم...

بی معرفت شدم ولی فراموشکارنشدم...

هنوزم دوستام یادمه و هنوزم موقع دعاهام صورتاشون جلو چشممه

اینکه بگن فراموشمون کردی بادانشگاه رفتنت خیلی حرف سنگینیه.نیست؟؟؟

اینکه بت بگن دانشگاه آزادی شدیم ولی بی معرفت نشدیم هم...

آخه خدای مهربون،کی گفته ادم بایه دانشگاه اینجوری میشه که اینجوری میگن؟!

توخدای حسینی...

بیاو درستش کن وبگو من اینجوری نشدم...

بگو بابانصف وقتارو من درحال دکتررفتنم واسترس درسام

بگویبارم بزارن من پیام ندم-___-

پی نوشت:دیگه نمیدونم بایدچیکارکنم...

یاعلی...

  • ۹۴/۱۰/۱۷
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۳)

در دوازه رو میشه بست در دهن مردم رو خیر
شما به روند قدیمی ادامه بده و صالا نگران نباش
در مواقع سر خلوتیتون همبیشتر احوال ازشون بگیرید
پاسخ:
چی بگم والا...:|
بی معرفتی اونجاست که طرف خودش یکبار یادی ازت نمیکنه ها حالا تو یادش میکنی بهش زنگ میزنی! برمیگرده میگه آره تو مارو یادت رفته :(
خب اگه من تورو یادم رفته بود آیا بهت زنگ میزدم یا پیامک میدادم؟
خب اگه تو مارو یادت نرفته چرا یبار تو پیامک نزدی؟ 
:/
هیچی بیخیال دادا.
نمیخواد کاری بکنی.
وجدان خودت که راحت باشه حله.
بقیش رو بسپار دست خدا.
یاعلی
پاسخ:
: )
یکم  زیادی سخته
اوووو بیخیل بابا
همنارو بهشون میگفتی خو:|

والا من 2 ساله دوسامو مثه ادم ندیدم
یا اونا پست کنکورین مثه من یا رفتن دانشگاه
پاسخ:
:))
کاش میفهمیدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">