ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

به نام خدا...


طبق قانون نوشته شده توی ذهنم باید به سمعتان برسانم که روند زندگیمان راداریم عوض میکنیم

تمام تلاشمان رابرای منزوی بودن میکنیم و مثل بچه ی ارام و سربه زیر سرهر شوخی ای یک لبخند تحویل میدهیم...

باشد که رستگار شویم...


یاعلی... 

  • ۹۴/۱۱/۰۸
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۴)

سلام.
راستش زیاد بهت پیشنهاد نمی کنم این کار رو.
منزوی بودنه با آرام بودنه تفاوت زیادی داره.
هر اتفاقی که توی زندگی می افته به معنای پایان زندگی نیست.
امیدووارم هر اتفاق و هر تغییری که در زندگیتون می دین به راه نیکی ختم بشه.
ان شالله همیشه لبخند بر لب داشته باشید.

پاسخ:
سلام
چند وقت باید این کار رو بکنم که ذهنم اروم ترشه شاید: )
ممنونم
دعام کنید
  • سعادت سلیمانی
  • چرا منزوی بودن؟ :|
    پاسخ:
    به گمونم بهتره
    ای بابا !

    + بیا این عزلت نشینی من واسه تو ، اون سروصدا و شلوغی رو بده به من !
    پاسخ:
    حاضرم عوضش کنم...: )

    من این مدلی شدم خیلی خوب نیس تجدید نظر کن :|
    پاسخ:
    درست ترین کاریه که به ذهنم میرسه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">