ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۱
  • ۰

آقا ما یه پروژه ی برنامه نویسی داریم،

اینجانب 3-4روزه قصد دارم بشینم و روش فکر کنم،بعد فهمیدم باید درس بخونم بلکه بفهممش،بعدش درسه رم که دارم میخونم میفهمم که نمی فهممش:|||


عامو من قبل اینکه بیام دانشگاه فکر میکردم درسِ بشدت قشنگ و لذت بخشیه ها،

نگو قشنگ و لذت بخش هست،ولی فکر می خواد که حوصله ی فکر کردن نیست...:دی



خو از پستم معلومه زده به سرم؟؟؟:دی


یاعلی...

  • ۹۵/۰۳/۱۵
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۳)

وای من عاشق برنامه نویسی ام
عاشق همین فکر کردن و حل مسئله
باهاش مهربون باش
بچه خوبیه
پاسخ:
ها
باش مهربونم بابا
بچه زبون نفهمیه:|

لهجتم که شیرازی شده عامو جان!
پاسخ:
عامو شیرازی حرف زدنمو ندیدی پ :دی
  • صدرا ارجمند
  • برنامه نویسی پروسه ی راه افتادنش یخورده اذیت کننده س .. ولی وقتی راه بیفته دیگه فقط لذت داره :)

    یاعلی :دی
    پاسخ:
    همی دیگه،

    پروسه ی راه افتادنش اتفاق نمیفته دیگه:|

    علی یارت جوون:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">