ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

ازتوبه یک اشاره،ازمابه سردویدن...

حالا که آمده ایی،چترت رابردار،اینجا بجز مهربانی چیزی نمی بارد...

شما دستِ دعاشین،من چشمِ امید دارم به استجابتش ...

کلمات کلیدی
  • ۲
  • ۰

تیرِ قشنگِ من...

خوشحالم که بالاخره رسیدی،

بعد از یک سال چشم انتظاری...

هرچی نباشه،"تو" بهترین ماهِ سالی...

گرم،دوست داشتنی،با روز های دراز...

و هرچی نباشه،"تو" ماهِ منی و این یعنی "تو"قشنگ ترین ماهِ سالِ منی...:)


ممنون که بعد از11 ماه،اومدی...:)


پی نوشت:خورشید یکی از روز هایش،از پشت چشمانِ من طلوع خواهد کرد ...


پی نوشت پریم:این پست قرار بود دوروزِ پیش گذاشته بشه:دی


یاعلی...

  • ۹۵/۰۴/۰۳
  • یک عدد هِ جیمی...

نظرات (۴)

تولدت مبارک :)
پاسخ:
ممنونم :)
  • پردیس دهقانی
  • عزیز دلم ... کاری که از دست من واسه خوشحال کردنت بر نمیاد خداروشکر که اومدن تیر ماه اینقدر خوشحالت کرده ... 
    پاسخ:
    آخه فدای شما^_^

    ماچ:*
  • سعادت سلیمانی
  • از نظر من که اردیبهش بهترین ماه ساله
    پاسخ:
    جاست تیر...
    تولدت مبارک تیرماهیِ قشنگ
    پاسخ:
    ممنونم محبوبه جونم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">